STARK REMSCHIJVEN EN BLOKKEN Vooras, Geventileerd, volledig, niet voorbereid voor waarschuwing bij slijtage, Met plunjerclip, Met anti-kreukplaat, 300,0, 302,0mm
Fabrikant: STARK Art. Nr: SKBK-10990506
Art. Nr.: SKBK-10990506
EAN: 4066016175930
Remschijven en blokken
past voor
FORD,
STARK REMSCHIJVEN EN BLOKKEN Vooras, 300,0mm, 302,0mm, Geventileerd, volledig, niet voorbereid voor waarschuwing bij slijtage, Met plunjerclip, Met anti-kreukplaat SKBK-10990506
- Inbouwplaats: Vooras
- Diameter: 300,0, 302,0
- Remschijftype: Geventileerd, volledig
- Remschijfdikte: 28, 11
- Slijtageindicator: niet voorbereid voor waarschuwing bij slijtage
- Steek wielbouten (mm): 108
- Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2: Met plunjerclip, Met anti-kreukplaat
- Minimale dikte [mm]: 26, 9
- Gewicht [kg]: 8,7
- Hoogte: 52
- Aantal wielbouten: 5
- Centreringdiameter [mm]: 63
- Geperforeerd: nee
- Naafdoorsnee [mm]: 150
- Conditie: Geheel nieuw
OE-nummer controleren
- Wij garanderen een snelle en betrouwbare levering
Past voor voertuigen
FORD Galaxy Mk2MPV (1560 - 2261 , Benzine, Benzine/Ethanol, Diesel) FORD Mondeo Mk4 Hatchback (1596 - 2521 , Benzine, Diesel) FORD Mondeo Mk4 Sedan (1596 - 2521 , Benzine, Diesel) FORD Mondeo Mk4 Station Wagon (1596 - 2521 , Benzine, Benzine/Ethanol, Diesel) FORD S-Max Mk1 (1560 - 2261 , Benzine, Benzine/Ethanol, Diesel) FORD S-Max Mk1 MPV (1997 , Diesel)
OEM onderdeelnummers
-
EICHER
- 10 15 9 125 9
- 10 16 7 029 9
- JAGUAR
-
MG (SAIC)
- 10 13 8 340
- 10 20 3 163
- 10 76 7 908
-
OSCA
- 28 98 2
-
PROTON
- PW 99 0 333
-
ROEWE (SAIC)
- 10 13 8 340
-
VOLVO ASIA
- 31 35 8 885
Klanten die dit product bekeken, bekeken ook
RIDEX 3405B0508 RIDEX 3405B0509 MAPCO 47934HPS RIDEX 3405B0505 RIDEX 3405B0504
FAQ: Remschijven en blokken SKBK-10990506
Onderdelenstore24.nl experts beantwoorden graag al uw vragen! Gelieve alle vereiste velden in ons feedbackformulier in te vullen:
Betaalmethodes en levering
Orders ten waarde vanaf € 120,00 worden gratis geleverd. Dit geldt niet voor volumineuze goederen en deposito's.



